dissabte, 2 de febrer del 2008

Oh yeah!! I speak English!!

jajajajajajajajajajajajaja


M'heu de perdonar per aquesta entrada!! Normalment escric coses més "profundes"!! però és que estic molt conenta perquè he aprovat es First!!! i volia que tothom ho sapigués!! I és què això vol dir que no m'hi he de tornar a presentar!! jajajaja També tenc més punts per anar d'erasmus, crèdits de lliure configuració... Sí, sí, estic molt contenta!!!


I ja que estic fent una entrada poc "reflexiva", aprofitaré per fer una cosa molt típica.... Sort amb els examens!!! Esper que vos vagin molt bé!! A mi de moment m'hi estan anant!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

No havíem d'estudiar... jeje

joan ha dit...

felicitaaaaaaats roskilla!!!

així segur que et comuniques d'una manera més fluida amb l'altra meitat de la població illenca, els alemanys.. :P

una abraç!


º_o