diumenge, 3 de febrer del 2008

Modernillo Cool

En Jordi ahir me va descobrir un grup mallorquí: "Gonelles Morts". Estan un poc tocats, però diuen alguna veritat... Sa cançó de "Modernillo Cool" és molt bona!!

I és que aquests Modernillos Cool, són, juntament amb els killos, el que més abunda!! Venen a ser un intent de pijo però d'esquerres... perquè clar no creuen en Déu ni estan en contra des preservatiu, però se compren una roba que no val una merda i que als dos mesos de dur-la està desfilada, però perquè posa "All Star" o "Carthart" se deixen una pasta que ho flipes! Això sí, ses Converse com més pintades i brutes estiguin, més "guais" quedaran...

Bé no tenc res més a dir excepte que penseu si sou d'aquest grup o no. Si ho sou i us agrada, ja està bé. Si no ho sou i no us agrada després d'escoltar sa cançó ja sabreu quins són els primers símptomes i transformacions per idetificar un possible cas d'encomanament...jejeje

No és dolent ser un modernillo cool, és un rol que un cert grup de gent a decidit prendre dins de la societat. Igual que jo he pres el rol "d'evangelitzar-vos" a tots amb la meva sabiesa i il·luminació!! Però jo al menys sóc conscient de que el món no s'acaba ni comença allà on jo vull que ho faci. En el meu món pots dur All Star, Bulberry, Puma, Fuma, roba artesanal... Pots ser modernillo cool, pijo, quillo o hippie!! Sa cosa és que sàpigues què estàs fent, quin paper jugues dins sa societat i que vegis que ningú és millor que ningú ni té unes idees més justes o bones.

Has de poder expressar sa teva opinió i vestir-te així com et doni la gana. Però no fer les coses perquè queda "progre" sinó perquè realment n'estàs convençut!! Ves en bici si realment creus que és una bona opció per tu, però no hi vagis perquè ara queda fashion!! No t'apuntis a la moda de lluitar en contra del cavi climàtic i després deixis rajar l'aigua calenta de la dutxa mentre t'estàs ensabonant!!!

L'únic que deman és que siguem conseqüents amb els nostres actes.

Reflexionem-hi si us plau. Reflexionem-hi.



http://www.goear.com/listen.php?v=b4d6725
(Hi ha un link directe al menú d'adalt a la dreta)


Modernillo cool - Gonelles morts

Sóc un modernillo bisexual,
m'agraden ses pijes i els homos alts.
Duc una bossa de pasatiempos
“y lo que no sé me lo invento”


Anam tots a nes cultura club
amb penya des CEF que mola un munt


M'he comprat unes ulleres de pasta
duc una gorra i me deix un poc sa barba

Modernillo cool!!
Modernillo cool!!


Ara present en meu tercer curtmetratge
amb sa pasta des papis m'he pagat es rodatge!


Sóc un cultureta de sa nit de Palma
Al Teatre Municipal farem una festassa


M'agrada tot el que sigui alternatiu
i ses meves xapes són es meu distintiu.
Un “No a la guerra” a s'americana...
Fer-se un poc es progre sempre agrada!


Modernillo cool!!
Modernillo cool!!


Es dematí vaig a fer una volta
no pes Sindicat, millor Passeig Mallorca
que queda tope cool visitar Es Baluard
ni que sigui per fer-hi una copa!


Ara faré un master a Holanda,
ja m'inventaré qualque fricada.
Anirem en tren que queda més “popu”


Amem si descarrila i te mates!!
Modernillo Cool!!


Amem si descarrila i te mates!!
Modernillo Cool!!


Amem si descarrila i te mates!!
Modernillo Cool!!


Amem si descarrila i te mates!!
Modernillo Cool!!






PD: És una cançó. No vull que descarrili cap tren ni que mori ningú.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Quin honor sortir al teu bloc... jeje
Amb el que dius només puc dir-te que quan tens raó, tens raó, res més.
I que ja m'has fet decidir de tornar a tenir bloc. Se t'informarà, no pateixis!
Reflexionem-hi, si us plau (que com vas poder comprovar vaig fer servir jo abans que tu jeje)
Atxim! això de ploure i no tenir paraigües... i no, el teu palestí no m'hauria solucionat la vida i ho saps ;)

joan ha dit...

seeeee esos progreeees

aquí el tote king fent de les seves...
http://www.goear.com/
listen.php?v=1b4d941


la veritat és que em posen d'allò més caxondo aquestes modes tan guais... algun dia t'ensenyaré el treball final de fotografia sobre el tema... i el dia que tinguis ganes de llegir, et passo la memòria!

He de dir, però, que tinc unes bambetes d'aquestes de punta blanca... xo les vag comprar a les últimes rebaixes... no m'agraden, però no arribaven a 8 euros!!! que una cosa és patir fàstic d'estes modes i l'altre ser gilipolles :P


forçaaaaaaa


º_o

Marcos MT ha dit...

A mí m'agradaria saber perquè sempre s'enten que els modernillos cools, els incults, els incívics, etc, parlen castellà en aquest tipus de cançó/sàtira.
Sembla que els pets dels qui parlen català no facin pudor. Les pitjors cites textuals sempre són en castellà.


M.