dimecres, 6 de febrer del 2008

What a wonderful world


I see trees of green,
red roses too
I see them bloom
For me and you

And I think to my self:
What a wonderful world!!


Perquè ja són més de dos anys. Perquè qui vos havia de dir que estaríeu tant de temps junts? Perquè vos estimau amb bogeria encara que vos costi reconèixer-ho!! Perquè quan he vist aquesta foto m'heu dibuixat un somriure a sa cara!

Si algú vol saber el què és s'amor que no li pregunti a aquests dos, ells tenen sa fórmula, però no la volen dir es cabrons!!! jajajaja

Darrerament tot és guapo a sa meva vida!! No sé perquè però estic en un estat d'eufòria, alegria i il·lusió per fer ses coses que jo diria que feia anys que no tenia!! Se podria comparar amb ses ànsies per partir de campament en s'estiu quan tenia 9 anys!! M'ho passava pipa!! Era una altra època, però també tenia coses dolentes que ara no tenc... De totes maneres hi ha una cosa que sí que tenia llavors i que ara crec que he recuperat: sa innocència. Dic innocència per resumir-ho amb una paraula, però és difícil expressar es significat del que realment vull dir en una paraula. Perquè vos faceu una idea vos diré que és es tornar a disfrutar de ses coses més petites i minúscules des dia a dia!!

Per exemple, avui ha sortit es sol i no és una metáfora!! Ha sortit de veres!! Com ja vaig dir es sol me dóna un bon rotllo increíble!! idò vos podeu creure que he disfrutat de posar-me en bikini i tombar-me damunt es llit a estudiar mentre m'assolellava?? Ha estat brutal!! No podia aturar de somriure i me desconcentrava de lo feliç que era!! O amb sa foto d'aquests dos bergants... que m'han entrat ganes d'abraçar-vos!!


I see friends shaking hands
saying: "how do you do?"
They're really saying:
"I love you!"


Obriu sa finestra i cridau ben fort!!

5 comentaris:

joan ha dit...

ummm.. solet a la pell...

si..

jo l'he gaudit anant en moto sense passar fred... m'hauria passat el dia fent carretera i anant parant a platges i racons...

muak!


º_o

Andreu ha dit...

te perdon pq ets tu i sa foto es dolenta.

bss ;)

Jiuix ha dit...

em sembla que ja saps que en penso d'aquest post... i no val que riguis i ho saps, eh? Pffff segur que ara estàs rient... jeje

El "Reflexionem-hi si us plau. Reflexionem-hi.", no hauria quedat malament al final, no?

Jiuix ha dit...

Què he de dir...
si, tens raó... jeje

ENVEJA...

Anònim ha dit...

Bones roseta de mis amores!! m'he fet un blog per poder escriure a sa gent sobretot a tu i a un parell de filosofs q en tenen jeje a mes m'agrada es format... encara q crec q l'he liada un poc posant es noms i ara en tenc dos... de totes maneres no l'utilitzare gaire... ja quan m'inspiri penjare alguna cosa... bueno m'agrada molt akesta foto de na cris i en gonçal es molt molt natural i es ullets den gonzal revetllen sa seva passió jajajaja
per cert, has vist kin dia ke fa avui? almenys a sa nostra illa fa un sol preciós... esper ke a sa gran ciutat també en fagi xk aixi se q estaras contenta i passejaras en bikini per sa resi! bueno un beso madona meva!!