dimarts, 29 de gener del 2008

S'estiu, s'estiuet


En s'estiu tot té una altre color, una altre olor i es temps passa d'una altre manera... L'olor que més enyor cada hivern de l'estiu és la de pinar amb aquell aire calent... sabeu a quina me referesc? per a mi és la més significativa de totes i el que em desperta més records.

Aquesta setmaneta passada he estat per Mallorqueta, i per molts llocs que passava em venia a la ment algun moment de l'estiu que vaig passar per allà! Era molt simple. Només havia d'imaginar-me un sol espaterrant que me pegava directe a la pell i respirant un aire d'una temperatura molt parescuda a la meva pròpia corporal...

Tots els humans necessitam el sol per a fer la nostra particular "fotosíntesi", però jo personalment el necessit perquè em transmet molt bon rotllo!!

Per una altra banda també enyor la mar... A Barcelona la mar des port està plena de peixos mutants i que desprenen radioactivitat, clar que a Palma en comptes de peixos el que tenim són botelles de vodka i de whisky que suren després de cada cap de setmana....però bé, s'incivisme és una altre tema que queda per més endavant!

La mar, sa seva sal, es surar si te deixes mort, fer es pi o tirar bolles d'arena compacta a sa cara dels amics... jugar a futbol o a pales i perdre de panera... He passat bones estones davora la mar. Jo diria que tan bones que no voldria per res del món que els meus fills i sa meva parella se les perdessin mai!! Així que encara que no visqui a Mallorca els obligaré a venir cada estiu per a que s'empapin d'un dels llocs més complets del món! I és que tenim una petita joia que alberga infinitat de secrets meravellosos que només coneixem bé els illencs, i que esper que segueixi essent així per molt de temps. És sa nostra Roqueta i l'hem de salvaguardar!!


"Reflexionem-hi, si us plau. Reflexionem-hi"




PD: Cris!! moltes gràcies per fer-me de model a aquesta entrada!! Trob que expresses realment l'essència d'un dia qualsevol d'estiu!Que són els que més m'agraden!Els que comencen essent normals, com qualsevol altre, però acaben convertint-se per sorpresa en un dels millors dies de la teva vida!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Rooosa!!! M'has fet anyorar s'estiu més de lo que l'anyor normalment!!Esque amb es altres temes m'estim més no ficarmi (son massa profunds), però amb aquest..., ha estat una tentació masa gran! B conclusió ara hauràs d pensar amem ki tscrit això... i qui sab, alomillor ho sabràs dmà o alomillor mai..:S. B..adeew
P.D:i pensa que cada pic falta manco x sestiu i xk tornis sa teva illeta, x ser exactes falten 145 dies axò de classe x de soleat moolt menos!!

joan ha dit...

L'escolto mentre escric...

http://www.youtube.com/watch?v=C9-G_ZpsipM

bé, no l'escolto que sinó no puc escriure jejeje

De l'estiu recordo els préssecs que, quan era petit, sempre duia la meva avia al cistell de vímet. Els recordo gegants a les meves mans menudes i plenes d'arena. M'encantava rentar-los un cop i un altre a l'aigua per sentir a la boca la dolçor de la fruita amb la sal del mar. Aquella mateixa sal que, anys més tard, he besat i llepat en la pell d'un amor dolç, estirats, molt junts, al sol, en un silenci d'aquells que no incomoden. Trobo a faltar les nits fresques d'estiu, la treva amb gust de cervesa i BSO de conversa d'amics sense pressa. Aquelles nits llargues. Però sempre arriba la tardor, el fred i les nits llargues . I malgrat que "al lugar donde has sido feliç no debieras tratar de volver"*, aquest lloc temporal sempre acaba tornant, sempre diferent, però torna!


una abraçada estiuenca!!


*Peces de ciudad. Joaquín Sabina.
http://www.joaquinsabina.net/2005/11/01/peces-de-ciudad/
http://www.youtube.com/watch?v=icxWxBYUnqU

muak!!


º_o

joan ha dit...

perfecte.. ha tallat els enllaços amb la cançó Agost, dels pets, i la de peces de ciudad del sabina i la lletra.. que mako..


º_o'