dijous, 17 de gener del 2008

Falsetat 100%


Quants amics tens?

"T'enyor!!amem quan mos tornam a pegar una marxa d'aquelles ehhh!"
"T'estim mil nin/nina"
"Com us enyoro nens!!ara vaig a dutxar-me, m'aixugo els cabells i vinc cap a la vila"

Sí. Una tia va ser capaç de deixar un comentari a un fotolog dient això de que s'anava a dutxar!! Vaig flipar!! Quina necesitat té d'explicar-li a tothom q se'n va a dutxar? Me pareix be q li digui a sa persona en particular, però això se fa enviat-li un sms o un mail!
També hi ha gent(parelles) que queden a través des fotolog!! Jo a sa meva època quedava per telèfon!! però bé...cadascú és cadascual

clar que he arribar a veure una parella q s deixaven comentaris guarros al fotolog, i sa veritat és que feia una mica d'oiet...

En sa societat a sa que vivim, necessitam demostrar a tothom que som molt i molt feliços i que tot ens va de puta mare!!És una obligació ser feliç!!Però sa felicitat està allà on menys te l'esperes. No per molts "amics" que tenguis, seràs més feliç. Normalment sa gent que té més amics és qui està més sola. I per això ha de menester fer autoconvèncer-se convencent a nes demés que té amics i que és molt "guay".

Sa foto que he penjat de na Marta i jo és de fa 2 anys. Fa dos anys ja erem molt amigues, fa tres també, i fa quatre, i fa cinc... És sa meva amiga més antiga i sé cert que la seguiré conservant molts anys. Però evit fer comentaris a nes fotologs dient: "Ui, xurri como te kiero!!" Sincerament, crec que és una cosa que basta que sàpiga ella...i crec que li he demostrat. No és que pretengui tenir una amistat en secret ni res d'això però s'amistat que hi ha entre 2 persones és entre elles 2 i punt...No sé si m'explic.

Si tantes ganes tens de veure a sa persona que li has escrit: "T'enyor!". Idò queda amb ella!! queda amb ella i així la tendràs davant i no la podràs enyorar!!

S'altre tema és sa manera amb sa que se desvirtuen ses paraules. Sa paraula que més s'ha degradat i banalitzat és "estimar". Jo estim a sa meva família i a 4 o 5 amics. No estim a una persona que fa 2 o 3 mesos que no veig!!Perquè si l'estimàs no estaria 2 mesos sense veure-la!!Bé ara que sóc a Barcelona ho tenc més difícil per veure'ls, però no és es cas de tanta i tanta gent que fa ús d'aquesta expressió.


No vull acabar aquesta reflexió/crítica/opinió... sense dir que també hi ha fotologs de puta mare!! amb fotos xulíssimes i no ses de sa darrera marxa amb cara de pet!! o anades d'olla!! o expressant la seva opinió sobre algo com faig jo ara... així que ànims pels qui feu aquests fotologs tan ways!!I als que feu l'altre tipus de fotolog dir-vos que seguiu fent-los!!Només faltaria que per sa meva opinió ho deixassiu de fer!! A més així podré saber a quina hora vau anar a cagar, com us van anar els exàmens, si us ha tocat la loteria, si vau acabar potant a una claveguera dissabte passat...


Au!! salut!!

1 comentari:

Andreu ha dit...

Impressionant, na roseta amb blogspot, sa activista en contra des fotologs i demés amb es seu bloquet.
Cita literal: "jo crec que aquesta gent (referit-se a ses persones que tenen fotolog) se passen la mitat de sa vida contant lo que fan" o algo així jejejejeje

aiaiaiaiaiai roseta...

bss wapa