dimecres, 28 de maig del 2008

Per exemple adormits!

Jo cant sa lluna i s´estrella
sa jungla i es bosc animat
es tren, es vaixell, s´avioneta
i es teu submarí aquí aparcat.

Jo cant es cafè i sa galleta
quan dius tu podries ser meu
que sexy que dolça i que freda,
oh yeah!

sa zebra que passa un semàfor
i com se desmonta un videte
cosmètics i margaret astor
ja sé com s´escriu juliette.

Jo cant sa rosa i es cactus
i moltes més coses també
un llapis digué a un pistatxo,
oh yeah!

que divertit lo que escric quan estic avorrit
per exemple es teu cos
es jersei destenyit,
es carrer blanc de sol,
es meu cos adamunt
per exemple es teu llit de penombra i llençols
amb es termo espenyat
per exemple adormits...


Jo cant sa lluna i s´estrella
sa jungla i es bosc animat
es tren, es vaixell, s´avioneta
i es teu submarí aquí aparcat.
Jo cant sa fruita vermella
i quan acabi riuré
galapots, nenúfars, princeses,
...
OH, YEAHH!!


Amb aquesta cançó gairebé me va sortir es cor des pit en es Liceu!! I ara recordant-ho me torna a bategar ben fort! Aquell dia me'n vaig donar compte de que sa meva vida havia de canviar. Però no ha estat fins ara que he començat ses reformes de ca meva! Escric per dir-vos que els plànols ja estan a una fase bastant avançada i que d'aquí a poc començaré a tomar i aixecar qualque paret! A més, es sòtil ja tenia degotissos... Li posaré una capa aïllant ben resisten per a que s'aigua no se pugui colar! Jo me n'enreia de na Carmeta perquè a ca seva mai acabaven ses obres però és que jo ara estic fent lo mateix!! jejeje

Mai va malament una mà de pintura...


Reflexionem-hi si us plau, reflexionem-hi.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

el que dius al text de "ja només ens queda plorar" estic ben d'acord amb el que dius... No he pogut llegir abans el teu blog per feinades varies, però m'interessa la gent que pensa, i m'agradaria algun dia fer un café amb tu per intercanviar opinions :)

muá!

joan ha dit...

avantiiiii

http://www.youtube.com/
watch?v=8uGxn45SQzs

necessites un fuster? ;)


º_o