dimarts, 16 de setembre del 2008

Fulles primerenques

Nova ciutat, nou pis, nova estació.

I és que tot i que oficialment encara som a l'estiu, l'olor de marró i gris es respira en aquesta ciutat. Marró de les primeres fulles que comencen a caure i gris de dies incerts que et conviden a reflexionar mirant per la finestra...

Ara ha sortit el sol. Els reflexos del sol són ataronjats i m'acaben de fer somriure! pot ser en nostàlgia de dies d'estiu assolellats.

Sa veritat és que abans s'única estació de s'any que m'agradava, i desitjava que arribàs durant els altres 9 mesos, era s'estiu. Ara en canvi crec que cada època de s'any té lo seu i que tot i que en puguis tenir una de predilecta, has de saber aprofitar-les totes. M'acab de donar compte de que això també me passava amb s'edat, quan tenia 13 anys possiblement m vaig perdre coses perquè volia ser més gran, no m'agradava tenir aquella edat. Ara estic bé amb s'edat, amb sa carrera, amb sa casa i amb s'estació de s'any!!

Vull més, vull molt més! però disfrut es meu camí. No visc cegada per assolir sa meta, sinó que de tant en tant m'assec a una pedra respir i contempl el que tenc al meu voltant. I és curiós perquè m'agrada, me sent afortunada moltes d'aquestes vegades en què m'assec i mir...



Reflexionem-hi, si us plau. Reflexionem-hi.

3 comentaris:

joanvallayx ha dit...

:)


º_o

aina ha dit...

Hola Rosa!
Joer!!! Ja estàs instal·lada a la teva nova casa? Quina enveja que me fas!!! Enveja sanota!!!!!
Veig que ja t'estàs atardorant, encara queden 24 hores pel canvi d'estació.

Jo he estat aquests dies per Menorca amb n'Arnau, de càmping, bicis i platja... ho necessitava!!
Dilluns ja torn a començar classes, ja me toca ja... Quan gairebé tothom està sota rutina, jo estic pululant per aquí...

T'enyor!! jo!!!! què tal la Mercè?
Te record que vull sa recepta de sa coca de xocolata!!!!


We love Rous!!!!!

Una aferradaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Anònim ha dit...

uapaaaa
te quierooo!